álomblog

Mit álmodtam? Elmondom!

Friss topikok

  • Anna vagyok: uhh, ez nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett. kibaszott vicces, kacskaringós, sok színű, állati kir... (2008.09.29. 00:34) Komédia
  • Kresz: Magamnak, jegyzem fel, hogy ekkor még nem tudtam, hogy Dextert milyen szálak fűzik a Jegeshez, még... (2008.07.17. 23:45) Hommage
  • SNAZSR - F4 tagsági felmutatva: ez a "semmi" a legjobb :) tetszik te élsz még? mi újság? megnéztem az italian spiderman-t, tiszta ... (2008.07.17. 22:45) Dex
  • judit: a sajátomon nem tudok válaszolni, ehh. szóval újságírás, vagy mire gondolsz? :) (2008.07.06. 09:42) Porond
  • SNAZSR - F4 tagsági felmutatva: szerintem nem annyira para h az Anna benne van néha az álmaidban. ne aggódj emiatt, nem jelent sem... (2008.06.29. 20:12) Nemkéne

Linkblog

Archívum

Cápák

2008.07.16. 23:35 | .kakaó | Szólj hozzá!

'08 Április 23. termése
ihlet: Terry Gilliam Time Bandits című filmje után álmodtam

A heti építkezés okán egyre fáradtabban zuhantam be az ágyba nap nap után. Vélhetően ennek tudható be, hogy álom nélkül maradtam a hét első felében. Hogy igazam volt-e, holnap a pihenőnapon kiderül. Addig is egy oldie.

                A társaságunk egy levegőbe vájt portálon keresztül a tengerbe csobban. Épp, mint a filmben. Cápák vagyunk, amolyan aranyos és vicces fenevadak. Köröttünk jéghegyek, fjordok. Fogalmunk sincs, hol vagyunk, abban viszont csoportunk egyetért, hogy Ausztráliába akarunk úszni. 

                Unom a határozatlanságot, így kezembe veszem az irányítást és bevezetem a többieket egy fjordba. Az ég józanítóan friss kéksége, és a jeges sziklafalak merész vonalai kiélesítik figyelmemet. A két oldalunkon futó hófödte hegyoldalak kilométeres magasságban végződnek. Hosszan haladunk befelé, mikor jobbra völgyet találok. Kiúszom egészen a partig. Próbálom a fejem minden erőmet összeszedve jobban kidugni, hogy lássak is valamit. Végre sikerül. Odakint betonkockákból kirakott hosszú út vezet be egy a hegy oldalában végződő kapuig.

                Kiugrom a partra, és a csoport régi vezetője is velem tart. A hátsó uszonyainkon szökdécselve vígan tesszük meg a távot. Odaérve a kapu felett neonfénybe öltözött BAR felirat. Belököm az ajtót. Bent alig néhány szakállas norvég halász-szerzet.  Pisilnem kell, a mosdót keresni indulok. A bár hátsó végében rá is lelek. A mostoha körülmények indokolttá teszik a zuhanyzókat is a mosdóban. A toalettre a zuhanykabinon keresztül vezet az út, megtorpanok az ajtóban, hisz nem akarok vizes lenni.  Ekkor ér oda cápatársam. Kaján vigyorral vág hátba, én pedig átbukdácsolok a zuhanyzón.

-          Gra-ha-ha-ha, hisz Te hal vagy! A halak miért ne lehetnének vizesek?

        Elvégzem a dolgom, visszatipegek a bárpulthoz. Az egyik norvég kedélyes beszélgetésbe bonyolódik velem. Barnás bőrdzsekit visel halászsapkával. Úti célunkról érdeklődik, s én zavartan vallom be, hogy sejtelmem sincs, hol vagyunk. Megmutatja a térképen Zágrábot, majd jó utat kíván.

Útnak indulunk Ausztrália felé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://alomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr61571833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: állat tél víz oldie
süti beállítások módosítása