álomblog

Mit álmodtam? Elmondom!

Friss topikok

  • Anna vagyok: uhh, ez nagyon nagyon nagyon nagyon jó lett. kibaszott vicces, kacskaringós, sok színű, állati kir... (2008.09.29. 00:34) Komédia
  • Kresz: Magamnak, jegyzem fel, hogy ekkor még nem tudtam, hogy Dextert milyen szálak fűzik a Jegeshez, még... (2008.07.17. 23:45) Hommage
  • SNAZSR - F4 tagsági felmutatva: ez a "semmi" a legjobb :) tetszik te élsz még? mi újság? megnéztem az italian spiderman-t, tiszta ... (2008.07.17. 22:45) Dex
  • judit: a sajátomon nem tudok válaszolni, ehh. szóval újságírás, vagy mire gondolsz? :) (2008.07.06. 09:42) Porond
  • SNAZSR - F4 tagsági felmutatva: szerintem nem annyira para h az Anna benne van néha az álmaidban. ne aggódj emiatt, nem jelent sem... (2008.06.29. 20:12) Nemkéne

Linkblog

Archívum

Dex

2008.07.15. 23:14 | .kakaó | 1 komment

Végére értem a Dexter második évadának. Szeptembertől követhetem, mint a többiek. Erőlködtem én, esküszöm, de semmi épkézlábbal nem szolgálhatok így keddre. Dexterrel álmodtam annyi szent, családi egyterűje helyett a mi Zafiránkat használta. A nap folyamán MR3 Bartók hallgatás közben beugrott még egy darabka, valami viktoriánus jelenetről sok-sok vonóssal háttérzeneként. Ez utóbbi olyanná tett, mint a szagot fogott véreb. Habzó szájjal eredtem a legapróbb részletek nyomába, de semmi. Egyszer a vadász nyer, másszor a vad.

Durva érzés, mikor egy-egy ilyen kintről érkező impulzus belekap az legbelső énem selyemszövetébe. Vagy, mint a samponosflakon hátoldalának cimkéje, amit síkos kézzel próbálok lecibálni: elég ha a körömmel beférek alá, utána már felszakad az egész. Így van ez az álmaimmal, és a módszereimmel is. Mégis, ezúttal valami félrecsúszott.

Szerencsére ma nem azt érzem, hogy ez a valami az életem lenne. Kösz, Dex!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomblog.blog.hu/api/trackback/id/tr3570184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SNAZSR - F4 tagsági felmutatva · http://www.myspace.com/snazsr 2008.07.17. 22:45:47

ez a "semmi" a legjobb :) tetszik
te élsz még? mi újság?
megnéztem az italian spiderman-t, tiszta móka!

Spenóóóót
Címkék: semmi
süti beállítások módosítása